شهرام شکوهی - حسرتِ شیرین

آكورد كده ي گيتار.گيتارست بياتو

نت.شعرواکورد ترانه هابرای عشق خوندن ها
شهرام شکوهی - حسرتِ شیرین

 ترانه سرا : مهلا سلیمانی

آهنگساز : شهرام شکوهی
تنظیم کننده : میلاد ترابی

[Em  -  Am  -  B  -  Em]

[C  -  Am  -  B  -  Em]

D                    C             D                    Em                               

من تو دستای تو مثل سیگار ... تو خودم سوختمو دود شدم

B      G                   C           D                   Em                                  

عاشقت بودمو هستم اما ... من تو این رابطه نابود شدم

D                 C                D                  Em                                  

مثل یه حسرتِ شیرین تو دلم ... تو مثل قصه و رویا بودی

Bm     G                 C                D                Em                                   

مثل یه حادثه از سمتِ خدا ... تو مثل معجزه زیبا بودی

Bm        C  D        C     Bm         Em        D    Bm                                 

تو به من زخم زدی دل کندی ... من موندمو شبِ تنهایی

Bm      C           D C    Bm      Em     D Bm                                       

دلِ من از تو خونه اما ... هنوزم واسه من زیبایی

[Em  -  Am  -  B  -  Em]

[C  -  Am  -  B  -  Em]

D                  C               D                Em                                   

تو هنوزم همه ی وجودمی ... من هنوز با یادِ تو درگیرم

B   G                      C           D                   Em                                  

من هنوزم واسه تو دلتنگم ... من هنوزم واسه تو میمیرم

D                       C             D                 Em                                  

اسممو تو خلوتت صدا بزن ... منو که این همه بی قرارتم

Bm     G                    C              D                Em                                   

هنوزم دیوونه وار عاشقتم ... هنوزم حس میکنم کنارتم

 

تو به من زخم زدی ...

[Em  -  Am  -  B  -  Em]

[C  -  Am  -  B  -  Em] 2


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 23 ارديبهشت 1393برچسب:,ساعت19:49توسط رضایا |